donderdag 25 september 2008

Jong geleerd?

Mooi he? Ik wist niet dat ik het kon! Blijkbaar heeft jarenlang stiefmoeder, tante en oma aan het werk gezien dan toch effect gehad. En het is heel handig, met kinderen, want zo weg te leggen om billen af te vegen, crackers te smeren of tranen te drogen. En aan de andere kant voelt een uur in de speeltuin ineens heel produktief...
Wat zou ik graag even met dit babytruitje bij mijn oma langsgaan. Mijn oma die denk ik wel honderd truien heeft gebreid voor mij en mijn zus, en wier lieve handen nu zo krom staan dat een pollepepel vasthouden al een hele klus is.
Zien doen, doet doen, dat blijkt ook maar weer:
Maar helaas, bovenstaande foto dateert dus van juli en arm Aapje ligt nog steeds op z'n dekentje te wachten. Terwijl Mama inmiddels echt de smaak te pakken heeft:
De zelfgeborduurde uitnodigingen voor de verjaardag daarentegen waren een groot succes!

Geen opmerkingen: