vrijdag 26 september 2008

En als ik dan toch zit terug te kijken...

... wat vinden jullie van (de inmiddels al lang verslonden) Mette's Traditionele Verjaarstaart? Met eetbare madeliefjes voor ons grazertje!

En nu geen geneuzel graag van hoe kan het nou een traditie zijn als het haar eerste verjaardag is. Ik bak uitsluitend Traditionele Verjaarstaarten. Je moet er wel bij zijn want elk model is slechts 1 keer per jaar verkrijgbaar, en bovenstaande is dus afgelopen juli aan de Traditionele Kindertjes Kant Verjaarstaarten Collectie toegevoegd. Basta.

En mijn verjaardag? Ontbijt op bed, tekeningen, ontraditionele taart (maar wel hele lekkere, en vooral ook niet door mijzelf gebakken), Indian Summer, Indian take-away en een zonovergoten wandeling langs de Thames met gezin en geliefde familie. Moet ik daar nog wat aan toevoegen?
Dacht het niet!

1 opmerking:

Tanja zei

Ziet er heerlijk uit! (iets anders durf ik over zo'n traditionele verjaardagstaart (met aardbeien uit eigen tuin?)natuurlijk ook niet te zeggen.....) En fijn dat je eigen verjaardag ook niet zonder tradities voorbij is gegaan. Nog gefeliciteerd!