zondag 30 maart 2008

Perspectief

(nagekomen bericht)

Eerst zongen we hem toe en pakte hij zijn kadootjes uit:
Toen bakten we gedrieën Tycho's Speciale Verjaardags Taart:
En we likten de schalen echt HELEMAAL leeg:En vervolgens maakten we een mooie verjaardagshoed en blies hij de kaarsjes uit:

En daarna speelde hij met het nieuwe speelgoed tot de batterij helemaal op was (en de reservebatterij ook):
En hij mocht de hele dag in pyama blijven ook nog.

(maar ik dacht dat Erik-Jan de hele dag thuis zou zijn)
(en dat opa en oma ook thuis zouden blijven op z'n verjaardag)
(en dus had ik er niet aan gedacht om vriendjes uit te nodigen)
(en natuurlijk reageerde er toen 's middags geen van de moeders op mijn SMS-jes)
(en ik voelde me daar heel erg sneu over)
(maar ook een heel klein beetje opgelucht dat er niemand zou zien dat er niemand ANDERS was)
(en ik vond het maar een rare, stille, suffe verjaardag)
(en mezelf een hele mislukte moeder)

Tycho daarentegen heeft het er nu nog steeds over. Over het grote feest waarop hij drie werd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Die foto van noa met z'n haand in de schaal deed me ergens sterk aan denken en in 1 keer weet ik het: slimme gans, die zit ook zo uit de beslagbak van de feesttaart van feestvarken te snoepen. Nou is Tycho ook een soort feestvarken, alleen kijkt ie er niet zo bezorgd bij als het feestvarken in het boekje.......