dinsdag 27 november 2007

Dertien dingen...

...waar ik even domweg heel gelukkig van word op een druilerige dinsdagmiddag:
  • Bijna alle kinderen even de deur uit
  • Alle kinderen allemaal weer gezellig thuis
  • Een nieuwe yoga-CD waardoor het thuis ineens bijna net zo fijn is als op de les
  • Een baby die frisgewassen zo lang slaapt dat ik die hele CD ook in één keer kan afhoren
  • De herinnering aan een heel fijn weekeind met een lieve vriendin
  • Het vooruitzicht van paardrijden in Richmond Park
  • Een lang telefoongesprek, zomaar overdag en helemaal onverwacht, met een lieve vriendin waarmee het misschien wel steeds beter gaat
  • Een heel stil moment, vanochtend om zes uur
  • Voor het eerst boerenkool in de groentendoos
  • Een door mezelf vers gebakken broodje met Cheddar
  • Noa die alléén over zijn dag wil vertellen op voorwaarde dat ik hem eerst heel hard knuffel
  • Tycho die me precies instrueert hoe ik de treinbaan moet bouwen
  • Mijn lief die me SMS-t dat hij weer veilig geland is

1 opmerking:

Anoniem zei

Ga je weer paardrijden? En dan zeker weer met een mitella in bed en ik de baby aangeven? Ik dacht het niet....