dinsdag 1 april 2008

I'm tired of the old shit...

...let the new shit begin (Eels, aanradertje)Toen wist ik echt dat de winter er op zat. Toen ik het niet meer aan kon zien, mijn uitpuilende voorraadkasten met dingen die de uiterste houdbaarheidsdatum aardig aan het overschrijden waren. Ik heb drie categorieën kunnen ontwaren:
1.Restanten van kerstpakketten
2.Goede voornemens (No-egg poeder, pompoenpitten, zemelen, bonen, bonen, bonen. There must be more in this cupboard than food)
3.Overige missers (marsepein voor op taarten, currypasta's)

Op dezelfde dag kondigde mijn biologische brengboer dat het grote zwarte Britse groentegat begonnen was. De tijd waarin al het oude groenvoer op is en het nieuwe nog niet eetbaar.

Hier is Lent net voorbij, en het was een ware rage. Deed in Nederland ook iedereen aan Vasten? Lekker hoor, midden in je winterdepressie snoep opgeven. Of koffie. Of drank. Nou, dan kun je mij dus aan de hanenbalken zien bengelen. Merkwaardige timing.

Wij beginnen nu. Met bonen, bonen en bonen. Getting rid of the old shit. En dan kan ik meteen een ander goed voornemen uit januari uitproberen: een vastendag. Want uit een kast zo vol geladen, mis ik één twee boontjes niet.

Geen opmerkingen: